شارژ اتوماتیک ایرانسل
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

تکنولوژی HDR شارژ اتوماتیک ایرانسل تصاویری واضح در مقابل نور پس زمینه شدید ارائه می‌نماید بنابراین کاربران می‌توانند تصاویر و ویدیوهایی فوق‌العاده واضح در هر شرایطی بگیرند.
نمایش واقعی با وضوح فوق‌العاده در Xperia Z که با موتور پردازش تصویر براویا موبایل 2 پشتیبانی شده است، تبحر دیرپای سونی در تلویزیون را به تلفن هوشمند آورده و تجربه‌ بصری همه‌جانبه‌ای را با درخشندگی و وضوح فوق‌العاده ارائه می‌نماید. این تلفن هوشمند از توانمندی‌های دوربین‌های دیجیتال سونی بهره برده و به حسگر Exmor RS برای موبایل، نخستین حسگر با ویژگی دامنه پویای شارژ اتوماتیک ایرانسل بالای (HDR)ویدیو برای تلفن‌های هوشمند، مجهز می‌باشد.
• طراحی متمایز جدید سونی با مقاومت شارژ اتوماتیک ایرانسل در برابر گرد و غبار و آب
امروز دو هدست جدید نیز به طیف محصولات مبتنی بر NFC سونی اضافه شدند. هدست بلوتوث استریوی SBH20 و هدست بی‌سیم DR-BTN200M. کافی است Xperia Z خود را به هر شارژ اتوماتیک ایرانسل یک از یان دو هدست تماس دهید تا فورا به موسیقی خود گوش فرادهید.
Xperia Z همچنین به منوی دوام باتری مجهز است که موجب بهبود زمان آماده بکار تا 4 برابر یا بیشتر* از طریق بستن برنامه‌های کاربردی پرمصرف در زمان شارژ اتوماتیک ایرانسل خاموش بودن صفحه نمایش و روشن کردن مجدد آنها وقتی که صفحه نمایش روشن می‌گرددد، می‌شود.
در بازارهای منتخب مدلی کمی متفاوت با Xperia Z در طراحی- Xperia ZL- نیز در سه ماهه نخست سال 2013 به شارژ اتوماتیک ایرانسل بازار عرضه خواهد شد. Xperia ZL تمامی تجربیات سرگرمی همه جانبه را مانند Xperia Z خواهد داشت ولی در ابعادی کوچک‌تر.
• برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای بی‌نظیر سونی برای ارائه تجربه غنی کاربری شارژ اتوماتیک ایرانسل و دسترسی سریع به خدمات سرگرمی
برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای سونی تجربه‌ سرگرمی یکپارچه‌ای را بر روی تمامی دستگاه‌های سونی ارایه ‌می‌نمایند.برنامه‌های کاربردی “WALKMAN®” ،“Album” و “Movies” که به صورت از پیش بارگذاری شده بر روی Xperia Z قرار گرفته‌اند، یافتن on-line و off-line محتوا را از طریق یک اکسس پوینت با روش‌های جدیدی برای لذت بردن و به اشتراک‌گذاری آن محتوا، امکان پذیر می‌سازند.برنامه کاربردی واکمن امکان دسترسی به تمامی موسیقی‌های دانلود شده شما، آرشیوی از 18 میلیون آهنگ ازسرویس موسیقی نامحدود و یکپارچه سازی اجتماعی فیسبوک را شارژ اتوماتیک ایرانسل فراهم می‌آورد. برنامه کاربردی “Movies” به مصرف‌کنندگان امکان دسترسی به بیش از 100000 فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را از طریق سرویس ویدیوی نامحدود فراهم آورده و برنامه کاربردی آلبوم دسترسی آسان به عکس‌های دوستان در فیسبوک و همچنین امکان مرور تصاویر بر اساس مکان تصویربرداری را در اختیار قرار می‌دهد. **
ارتباطات همراه سونی (“سونی موبایل”) تلفن هوشمند پرچم‌دار مبتنی بر اندروید خود، Xperia Z، را معرفی کرد. Xperia Z با صفحه نمایش 5 اینچی Full HD و نمایش واقعی با رزولوشن 1080p، پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon™ S4 Pro، دوربین 13 مگاپیکسلی با ویژگی تصویربرداری سریع و پشتیبانی از نسل چهارم شبکه‌های تلفن همراه شارژ اتوماتیک ایرانسل LTE، تمامی مشخصاتی را که از یک تلفن هوشمند پیشرفته انتظار می‌رود، برآورده می‌سازد.
با تلویزیون جدید براویا که آن هم امروز معرفی گردید، کافی است Xperia Z را به کنترل از راه دور تلویزیون تماس شارژ اتوماتیک ایرانسل دهید تا به سرعت از عکس‎ها و ویدیوهای خود روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید.
علاوه بر این، این گوشی بهترین‌های تکنولوژی، محتوا، طراحی واتصال بی‌نظیر سونی را برای ارائه تجربه غنی کاربری، ارائه می‌نماید. Xperia Z در سه ماهه نخست سال 2013 در بازارهای جهان عرضه خواهد شد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
تکنولوژی شارژ اتوماتیک ایرانسل هوشمند سونی
Xperia Z با طراحی مهندسی دقیق و مواد ممتاز، شارژ اتوماتیک ایرانسل طراحی متوازن همه‌جانبه با لبه‌های ماهرانه گرد شده و سطوح صاف و بازتابنده در تمامی وجوه را معرفی می‌نماید. علیرغم بدنه باریک 7.9 میلیمتری Xperia Z با شیشه کوره‌ای و لایه ضد شکستگی بر رو و پشت آن و همچنین بالاترین سطح مقاومت در برابر آب و گرد و غبار *** (IP55و IP57) برای یک تلفن هوشمند، بسیار با دوام است.
با برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای سونی و عمکرد تک‌ لمسی سرگرمی‌ها را کشف کرده، از آن‌ها شارژ اتوماتیک ایرانسل لذت برده و به اشتراک بگذارید
نمایش واقعی با صفحه نمایش 5 اینچی Full HD و موتور پردازش تصویر براویا موبایل 2 برای شفافیت و درخشندگی فراتر شارژ اتوماتیک ایرانسل تصویر
Xperia Z و Xperia ZL با آندروید 4.1 (لوبیای ژله‌ای) به بازار شارژ اتوماتیک ایرانسل عرضه خواهد شد و کمی پس از آن برای ارایه آخرین تجربه کاربری اندروید به 4.2 ارتقا خواهند یافت.
طراحی شارژ اتوماتیک ایرانسل و دوام متمایز
کونیماسا سوزوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی ارتباطات همراه سونی گفت:” ما با Xperia Z بیش از نیم قرن نوآوری در تلویزیون، تصویربرداری، موسیقی، فیلم و بازی را به منظور خلق تجربه‌ای به واقع متمایز به سوپرفون می‌آوریم. Xperia Z با برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای سونی با ویژگی‌هایی عالی و اتصال تک لمسی به خوبی در شارژ اتوماتیک ایرانسل جایگاه راهبری بازار تلفن‌های هوشمند قرار گرفته است. سونی با قرار دادن تلفن‌های هوشمند در قلب استراتژی خود مردم را به خلق، لذت بردن و به اشتراک گذاشتن محتوا و تجربیات بگونه‌ای بی‌سابقه، توانا می‌سازد.”
• اتصال سریع و آسان تک لمسی برای به اشتراک‌گذاری بی‌سیم موسیقی، عکس و شارژ اتوماتیک ایرانسل ویدیو به سایر دستگاه‌ها
عملکرد تک لمسی مصرف‌کنندگان را قادر می‌سازد به آسانی شارژ اتوماتیک ایرانسل موسیقی، تصاویر و ویدیوهای خود را از تلفن هوشمند خود به طیفی از تجهیزات مبتنی بر NFC سونی شامل بلندگو، هدفون و از هم‌اکنون تلویزیون، به اشتراک بگذارند.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: